Rabu, 1 Mac 2017

NOTHING

Bab 1 | Something
----------------------------

"Sakura..." satu suara menyapa. Mata yang sedang baru hendak mula terbuka serentak kepalanya mendongak memandang susuk seseorang di depannya.

Dari aras pinggang ke atas. Dia ingat-ingat lupa. Dia kenal suara dan susuk tubuh yang cuma memakai tuala putih paras pinggang di depannya itu, sedang berdiri tegak di tepi katil dengan pandangan sukar ditafsirkan minda. Titis-titis air yang masih membasahi rambut lelaki itu kelihatan jelas di matanya. Lantas membawa satu tafsiran aneh ke mindanya.

Mata bertentang mata. Buka mata luas-luas. Sakura rasa nafasnya tersekat.

"Risham!" kuat jeritan nama lelaki itu dibibirnya terlepas. Kedua tapak tangannya spontan menekup mulut. Sukar ditafsir perasaannya saat ini. Perlahan Sakura mengintai ke dalam gebar yang masih menutupi separuh badan. Tubunya bogel! Sakura ketap bibir. Apa yang terjadi semalam? Kenapa dia tak ingat. Kenapa boleh jadi begini! Di mana dia sekarang ini?

Sakura pusing kepala ke kiri ke kanan. Nafasnya turun naik. Tiba-tiba pergerakannya terhenti. Matanya tunak melihat pakaiannya dan Risham bersepah di atas lantai. Dan mereka sedang berada di dalam sebuah bilik hotel mewah.

Nota :
Cerita ini start 13/07/2016 jam 11.08 p.m.
Khas untuk mereka yang berminat sahaja.
Percubaan ditulis secara tersirat dan berlapik.
Plotnya I tak tahu lagi. I suka tulis gitu-gitu saja.
Hope you all suka. Don't forget to like and comment.
Ada mood I sambung lagi! Thank you.

Tiada ulasan: